20130312

.Asian princess

Hazal diye bir arkadaşım var. Özünde duygusal olması ve meşhur gözlerini devirme hareketi dışında muhabbeti güzel , şahane bir arkadaşım. Bir çok ortak fikrimiz ve görüşümüz mevcut. Darwin'in doğum gününde bana mesaj atan yegane insandır. Arkadaşlığımız lise yıllarına dayanır. Önceleri beni hiç sevmezdi. Eleştirir dururdu. Gerçi bana artist diyor ama kendi de o yıllarda asi bir gençti. Benim sırf hatun tavlamak için Cumhuriyet gazetesi ile gezdiğim yıllar. Avlanma taktiğimi ilk çözen insanlardandır kendisi. Eski sevgililerimin bir çoğunu da şahsen tanıyan biridir. Gel zaman git zaman , bir dönem hiç görüşmedik. Sonra Facebook icat olunca tekrar karşılaştık. Hatta Kuşadası'na tatile bile gittik. Güldük eğlendik. İki üç senedir de sonu gelmez bir geyiğimiz var , eğleniyoruz.

Peki bunları neden mi yazıyorum? Deminden beri aslında başka bir şey yazmakla meşguldüm. Konu hastalık yada genetik bir durum dışında belirli bir kilonun üzerindeki insanlara belirli cezalar verilmesi gerektiği. Ayrıca hastalık ve genetik durum gözetmeksizin , belirli bir kilo üzerindeki insanlara evlilik ve çocuk yapma yasağı getirilmesiydi. Hatta belirli standartlar belirlenip , bu standartlara uymayan tüm çirkin , kel vb. durumda insanlara da evlilik ve çocuk yapma yasağının gelmesiydi. Bunlardan bahsedecektim fakat , yazı yazıyorum dememe rağmen Hazal hanım bana mesaj atmayı kesmedi. Yazıyorum dedim , aldırmadı. Sonra sinirlenip tüm yazdıklarımı sildim. Sonra da bunları yazdım işte. He ayrıca bu şişmanlık mevzusunun Hazal ile alakası yoktur. Kendisi hayatta kalmayı hak edecek hatunlardan biridir.

Neyse , ne anlatmak istediğim şeyi yazabildim , ne de başka bir konuyu. Özetleyecek olursak Hazal bir özge candır. İyidir hoştur. Muhabbeti güzeldir. Fakat bazen önünü alamıyoruz böyle , işler benim bloguma bile yansıyor. Heh unutmadan söyleyeyim , bir de Sena diye bir hatun var. Çok az konuşmuş olsak da , dünyanın en havalı hatunlarından biridir. Yaş biraz ufak ama hayatta kalmayı hak eden insanlardan biridir. Böyle şahsına münhasır , apayrı bir kafada , özgür bir dünyası var. Yeri gelmişken ona da ne kadar saygı duyduğumu yazayım dedim. Saygılar.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Copyright © Levin Kara
Tüm Hakları Saklıdır. İzinsiz kopyalanması ve kullanılması yasaktır.