20130403

.Diğerleri

Kim olduğunun bir önemi yok. Birilerine göre daha değerli olabilirsin; fakat nihayetinde sen de birisin. Zaten değeri sevgiyle ölçmem. İnsanları ihtiyaçlarıma göre sıralarım. Konuşma ihtiyacım , sevişme ihtiyacım ve azarlama ihtiyacım gibi. Bazen tüm bunları tek bir insanda bulabiliyorum. Fakat bu ona ekstra bir değer katmıyor. Galiba oldum olası böyle bir huyum var. Kendine bayılan tiplerden değilim , zira çok fazla eksiğim olduğunu düşünüyorum. Yine de dostluk kavramı , eksik olan bir şey değil. Belkide beklentilerden kaynaklanıyordur. Yeri geliyor arkadaşın bile hiç aramıyorsun diyor. Aramak gibi bir huyum da yok. Fakat sen yaptığın muhabbete , gösterdiğin ilgiye karşılık bekliyorsun. Ben bunun için yaşamıyorum.

Aklımda olmadık zamanlarda olmadık şeyler var. Hatta seninle konuşurken bile başka şeyleri düşünüyorum. Sen'den kastım siz oluyor. Kimse bunlar kesin bana yazılmış diye düşünmesin. Zira bu da bir beklenti sayılabilir. Bak , böyle bir durumda bile insan üzerine alınma ihtiyacı hissediyor. Ben bu gereksiz matematiği hayatımdan çıkarmak istiyorum. Bir çok defa bunu anlatıyorum ama içinden çıkmak mümkün değil. Bazen oturup dinliyorsun. Anlatıyor da anlatıyor. Aga sen ne anlatıyorsun demiyorum çünkü çıkarlarıma ters düşebilir. Fakat sen sevgili insanlık , neden akıl edip bu adam benim derdimi dinlemek ister mi diye düşünmüyorsun?

Aslında anlıyorum. Yani olur bunlar , yaşanır falan. Hani bir de anlattıktan sonra , seninde kafanı şişirdim kusura bakma derler ya , of anam of. Kendini bir ergenin peçetesi gibi hissedersin. Fakat bu muhabbetten iki gün sonra yine aynı şeyler yaşanmaya başlar. Aklınca anlatıp rahatlıyor. Dert dediğin kafada , senin derdin sana acıyalım istiyorsun. İşin özü bu. Bak ne kadar çok derdim var , bak neler yaşıyorum. Acıyorum ama tahmin ettiğin şekilde değil. Size tavsiyem benimle konuşmadan önce , eğer ki derdinizi falan anlatacaksanız önce bir sorun. Deyin ki ; Levin'cim , bir sıkıntım var. Seninle paylaşabilir miyim? Ben de hayır demenin keyfini yaşayayım artık. Hani durum bir kazadan çok bir cinayeti andırsın. Sen bodozlama girme , ben rahat rahat deşeyim.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Copyright © Levin Kara
Tüm Hakları Saklıdır. İzinsiz kopyalanması ve kullanılması yasaktır.